tisdag 13 januari 2015

Lite hit å dit

Efter många veckor med bara en massa snack å jul å annat som stör så är vi äntligen på gång nu.
I söndags åkte julen ut med buller å bång, Jonny rensade i lådor och skåp.
Flyttkartonger har börjat att fyllas.
Det är på riktigt nu.
Vi har börjat planera vilka möbler som skall med till Murargatan, vilka som skall upp till Hållen och vilka som skall kastas/säljas.
Om mindre än två veckor får vi nycklarna till vårt nya hem.
Då kan vi sätta igång på riktigt.
I går låg jag med huvudvärk hela dagen och i dag vaknar jag av att jag känner blodsmak och blöder i munnen.
Konstigt!
Jag vet inte vad jag har haft för mig i natt?
Jag har inte ont någonstans men blöder ändå?

I kväll skall jag till Viktväktarna.
Håll tummarna nu att julen inte varit allt för skoningslös med mig.
Det är tisdag och jag längtar redan till helgen.
De här tallrikarna från Villeroy & Boch vill jag ha på Murargatan. 
DYRA!
Men önska kostar ingenting.
Spretiga tankar i dag.
God Morgon!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar