fredag 23 januari 2015

Mycket på agendan.

Börjar inte förrän kl 09.00 i dag.
Skönt!
Slutar ändå ganska tidigt, kl 16.15.
Skönt!
Vi skall åka på MIO möbler efter jobbet och kolla på ny soffa och sedan på Bauhaus och hyra lite verktyg till renoveringen.
Det skulle vara sjysst att ha ett sån't där lasermått att sätta upp köksskåpen med, så att det inte ser ut som om de hänger på  trekvart på väggen.
Som du märker så har jag inget annat i skallen än lägenheten och renovering.
Det är fredag, men i stället för lite lugn och ro och vila så innebär det att vårt tempo trappas upp och adrenalinet pumpar ännu hårdare.
I morgon kommer killarna hem och rensar källarföråden med oss.
På söndag åker vi till Hållen med en full släpvagn.
Det är mycket som skall hända i helgen.
Ångest!
Jag avskyr detta.
Jag vill ha lugn och ro, inte stress och jäkt. Jag är inte gjord för att ha mycket på agendan. Jag vet inte hur man gör?
Usch! Kan det inte vara måndag snart så att man få ta det lite lugnt igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar