onsdag 28 januari 2015

Tuta å kör

Jag är trött som...jag vet inte vad.
Jag som brukar ha så lätt för att somna ligger nu och vrider mig i sängen på kvällarna.
Alla tankar som far runt i skallen gör att jag har svårt att somna in och sedan svårt att sova gott.
Men det finns ingen återvändo. Nu är det bara att tuta och köra tvåskift i några veckor till. Jag hoppas att jag orkar så att jag inte kroknar här mitt i renovering och flytt.
Influensan har kommit till förskolan och jag hoppas verkligen att vi klarar oss från den.
Tvi tvi tvi!
Peppar peppar...
Bara golvet är lagt i kök och vardagsrum så kommer allt kännas bättre. Bara vi kan börja uppbyggnaden av köket så kanske jag sover bättre.
Nu känns det inte som om jag vet var allt skall sluta. Jag känner mig orolig helt enkelt. Även om många knutar redan har knutits upp så finns det några kvar ändå. 
I dag måste vi ringa Ikea och fråga hur många dagar det tar för dem att plocka ihop och leverera köket från att vi beställer det.
Vi gissar på högst ett par dagar, men vi kan inte sitta här och gissa. Vi måste veta säkert.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar