tisdag 21 april 2015

I dag har jag semester

Jonny skall operera armen i Stockholm så därför har jag tagit semester och hänger med.
Eftersom det är en privat klinik så finns det inga sjukresor.
Jag kan inte riktigt begära att han skall sätta sig på tunnelbana och tåg efter att ha varit nedsövd och opererad på förmiddagen så jag är hans sjuktransport i dag.
Ser fram emot en ganska tråkig dag i ett väntrum någonstans runt Gärdet.
Inte ens en liten sovmorgon fick jag eftersom han skall infinna sig på kliniken i Stockholm kl 07.45.
Nu skall jag göra min matsäck.
Har ingen aning om det finns mat att köpa dit vi ska.
Jag tar med mig en bok och paddan också. Jag skall nog lyckas underhålla mig själv i dag.
Jag gruvar mig för hemresan när jag skall köra oss ut ur Stockholm Jag hatar att köra i Stockholm!!
Nu skall jag käka frukost.
Tjingeling!
Vi syns på Fejjan i dag då. Det brukar bli många uppdateringar när jag har tråkigt.
God Morgon!

Ute börjar träden bli gröna! O ljuvliga vår!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar