fredag 17 april 2015

Jag klarade det!

Frisk en hel vecka!
Jippi!
Ingen magsjuka, huvudvärk eller något annat skoj den här veckan.
Det känns härligt.
Det känns bra med fredag när man "gjort sig förtjänt" av den.
I kväll blir det nog bara soffhäng och fredagsmys. Inget arbete i gästrummet.
I morgon kavlar vi upp ärmarna igen.

Ätit mättande mat hela veckan också. Det är också bra för magen känner jag.
Var duktig i går på globen. Jag åt inget godis eller popcorn under konserten och jag tog ingen mumsig chokladboll i bilen på vägen dit.
Jag höll mig till min tonfisksallad och bananer.
Duktiga jag!

Jag har inte rökt på hela veckan.
Bra va!
Det är iofs ingen uppoffring, men om jag har cigg här hemma så blir det lätt en tagg efter middagen både nu och då.

Nu längtar jag till att få göra i ordning i gästrummet. Det blir som en varböld som ligger och värker där inne.
Det blir svårt att hålla fokus och hålla fint i övriga lägenheten när man vet att det där rummet finns.
Snart är all list på plats och DÅ skall jag sätta igång.
Har fortfarande inte hittat någon fin gästsäng men det får bli ett senare problem. Bara det står en säng där när syrran kommer ner till Valborg så.

I dag är det fredag, som sagt och jag mår bra.
Härligt med en frisk fredagsfeeling.

....Å i morgon skall jag klippa mig....spännande!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar