onsdag 29 april 2015

Lite att fixa med

Slutar tidigt i dag. Tur det eftersom jag inte har handlat en pinal till syster och svåger kommer i kväll.
Jag skall hämta madrassen hos Ludwig och jag skall handla lite mat till de kommer. I morgon hade vi tänkt ta med en picknick till stan. Hoppas bara att det inte regnar då.
Skall väl städa lite här hemma också innan de kommer. Gå iväg med lite sopor och köpa en ny blomma till balkongen.
Vaknar med huvudvärk i dag, det har jag verkligen inte tid med.
Ingen sol i dag heller. trist!
Jag skulle aldrig ha skrivit o det där med vädret i går. Nu blir jag ännu nojigare. Det var många år sedan det var fint väder på Valborg nu så jag tyckte nog att det var dags för det i år. Nu när vi skall få gäster och allt.
Ja ja! Det blir som det blir.
Tur att jag slutar tidigt i dag så att jag hinner allt som jag vill göra.
Men allra först en kopp kaffe så att man kommer i gång.
Trött, tröttare,
tröttast!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar