lördag 18 april 2015

Kommer det någonsin att bli modernt igen?

Kommer vi att tupera upp håret som vi gjorde på 80-talet?
När blir det inne med utsvängda v-jeans igen?
Jag saknar axelvaddar lite faktiskt.
Långklänning var ju himla snyggt på 70-talet. Tänk att få gå på hemmafest i långklänning, vad ballt!
Det enda mode som jag inte saknar är nog 90-talets. Fy vilket hemskt tråkigt mode! Alla såg ut som tanter och farbröder.
På 50-talet hade alla killar hatt, skulle inte det vara snyggt. Hatt och rock och handskar. Gud så elegant.
Platådojjorna kan jag också vara utan. Livsfarliga skor. Man vrickade ju fötterna av sig.
Jag skulle vilja att v-jeans blev inne igen. De var så jäkla sköna.
Hittar ingen bild på riktiga v-jeans. De hade väl ett v över knäna, eller kommer jag ihåg fel?
Vilket mode saknar du?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar