fredag 29 januari 2016

After Work och hårdrockspub

I helgen blir det party.
I kväll kommer några sköna kollegor hit på lite aw.
Maggan bjuder på käk till trötta kompisar.
Det blir nog en revansch på mitt Wii U, tror jag.
Skoj ska vi väl ha!

I morgon blir det rockpub på Latitude 59.
Gubbarna i Bootlegs lirar gamla godingar. Passar perfekt för en gräsänka som jag.
Detta blir väl sista partyt på några veckor nu.
Före och några veckor efter operationen skall man inte dricka varken alkohol eller ta sig en partytagg.
Jag hoppas nu på att snart få en operationstid så jag vet vad jag har att förhålla mig till.
Inte lätt att planera sitt liv när man inte har något datum. Operationen kan ju ha blivit uppskjuten i en månad eller två, Vad vet jag?
Vad vet en ko!
Skall ringa på måndag och försöka få något svar ur någon människa på ortopeden.
Jag bävar för detta. Hon jag talade med förra gången var inte så välvilligt inställd till mina frågor, om du förstår vad jag menar?
De svarar med taggarna utåt och tror att de skall ta emot en massa skit innan man ens hinner öppna käften.
Men detta skall jag inte tänka på nu.
Detta skall jag göra på måndag.
I dag skall jag tona håret och laga lite käk till hungriga kollegor.
Friday! Friday! friday!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar