tisdag 26 januari 2016

Väntan är lång och tråkig

I går gjorde jag absolut INGENTING.
Låg i soffan och mumsade på godis. Å jag som skulle vara sockerfri...Tjena!
Jag orkar inte vara duktig när jag går här hemma och har det tråkigt, men i natt drömde jag om mig själv och jag vaknade med pyttelite djävlar anamma.
Så i dag ÄR det slut på gotta och onyttigheter.
I dag börjar min viktnedgång till operationen. Jag måste, måste, måste gå ner i vikt.
Jag vet att jag är sjukt jobbig och sjukt tjatig.
Värre jojobantare får man leta efter.
Nu är jag så tudelad mellan lågkalorikost och LCHF att jag känner mig helt scitzofren.
Jag tror egentligen på LCHF men jag mår inte bra av den kosten. Jag mår bättre när jag äter lite fett och varierad kost.
Så nu har jag dammat av den gamla kaloriappen och startar med den idag.
*tänk att det skall vara så jävla jobbigt att vara människa*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar