tisdag 26 juli 2016

Grattis Eivor

I dag fyller fina Eivor 70 år!
Jag har vetat det hela våren och halva sommaren men tror du att jag kommit ihåg att skicka blommor?
Nä, just det!
Hon kommer alltid ihåg mig och min familj.
Jag är en klantskalle.
Jag skall ringa henne i dag och gratta.
Eivor var gift med min far i två år från 1990-1992, innan han gick bort i cancer.
Vi har hållit kontakten under alla år och hon är den ende "mormor" som mina killar känner till.
Trots att hon har egna barnbarn har hon även engagerat sig i mina pojkar under deras uppväxt. Skickat paket och pengar, kommit på födelsedagar och studenter. 
Inte undra på att jag får ångest i dag när jag vaknar och inser att jag inte ens har skickat en liten blomma på hennes stora dag.
Jag hoppas att du läser detta Eivor och förstår hur mycket du betyder för mig och min familj, med eller utan blomma idag.
Kramar till dig från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar