onsdag 27 juli 2016

Två steg fram och ett tillbaks

I går var en sån bra dag.
Mitt knä var nästan utan värk, jag visade på Instagram hur jag kunde gå utan krycka.
Jag var så lycklig.
Somnade utan problem redan före kl 23.
Vaknade ett par timmar senare av att mitt knä dunkade och värkte.
Hade visst legat lite fel, lite snett med benet och låtit knät vara lite, lite vridet.
Kunde inte somna om. Det enda som fanns att koncentrera sig på i nattmörkret var mitt förbaskade knä.
Det slutade med att jag efter ca en timme fick ta en morfintablett för att kunna somna om.
I dag är jag stel och har ont.
Haltar värre än i går och det känns för jäkligt.
I dag får jag försöka stretcha mig ur detta elände.
Jobba med benet utan att överanstränga mig.
Det är ju detta som är så svårt. Jobba och träna, inte vila men utan att överanstränga knät. Man vet ju inte förrän efteråt om man har jobbat för mycket liksom.
Nu är det kaffe på balkongen som gäller först och främst.
Träna får jag göra om en stund.
Skitknä!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar