måndag 25 juli 2016

Det kanske är djävligt fräckt...

... Å kanske irriterar det någon.
Jag har funderar ett par veckor men nu tänkte jag: 
Äh! Skit samma!
Ni som känner mig vet ju vem jag är.
Det korrekta när man fyller år är väl att inte önska sig någonting, att säga: kom på min fest DET är den bästa presenten.
Givetvis är det så men jag kan inte sticka under stolen med att jag gillar paket också.
Så skjut mig då!
Jag har i flera veckor fått frågan vad jag önskar mig och jag har blinkat lite med ögonen och sagt, äsch! Inte ska du köpa något inte.
Skit i det nu.
Här kommer min önskelista 😛

Le creusette kaffemuggar
Wii U spel 
Vinglas fr Indiska
Ett svart O.P.I nagellack
Hunter stövlar svarta
Le redoutte frukostservis fr Cervera
Gott rött vin
Väskor i alla dess former och färger
Bluetooth högtalare
Snippasmycket 
Den blåa
Givetvis skall du inte köpa något alls om du inte vill det, eller något helt annat om du vill det.


2 kommentarer:

  1. ❤️Härligt finaste Maggan, älskar att man kan vara ärlig❤️Klart det ska vara presenter i massor, jag är också present lover������. Ha en härlig dag ! Kram

    SvaraRadera
  2. Kul att du kan lämna kommentarer direkt på bloggen nu.
    Skönt att läsa att det finns fler än jag som gillar paket.
    Tack för de fina du skrev i min gästbok.
    Kramar i massor!❤️❤️

    SvaraRadera