fredag 1 juli 2016

Dagens ros

Dagens ros vill jag ge personalen på Avd 70 E2 på Akademiska sjukhuset.
De som tog hand om mig i tre dygn efter operationen.
De var fantastiska, tycker jag.
De var proffesionella, vänliga, glada och trevliga.
De visade verkligen empati utan att tycka-synd-om.
De ville verkligen hjälpa mig att få så smärtfria dagar som möjligt.
Jag hade gärna satt in detta i UNT men hittar ingenstans där man kan sätta in tack-annonser så jag skriver här i stället, delar på FB och hoppas att ni som läser delar vidare så att det kanske når någon som arbetar på denna avdelning.
När man gör ett bra jobb och patienter är nöjda är det viktigt att få reda på det.
Det klagas mycket på sjukvården, så det vore väl trevligt om det kom fram något positivt till de som sliter häcken av sig, för en gångs skull.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar