tisdag 22 oktober 2019

Två timmar

I går började jag arbeta. 
25%.
Två timmar om dagen.
Arbetar mellan kl 10-12.
Ändå är jag helt slut när jag kommer hem.
Trött i huvudet, i kroppen...
Herregud! tänker jag. Hur skall jag någonsin orka jobba 100% igen?
Men jag försöker att inte tänka så mycket framåt, vad som skall hända sen...
Ta en dag i taget och försöka orka.
Tråkigt att även roliga saker känns jobbiga.
 Helst skulle jag vilja sitta i soffan och titta på tv hela dagarna.
Men jag tar mig i kragen och tackar ja.
I kväll skall jag äta och gå på bio t ex.
Visst e jag duktig? ;)

Jag och My passar bra ihop just nu.
Hon vill inte heller gå ut.
Hon vill bara ligga under en filt och kura hela dagarna.
Det fanns en tid när jag orkade.
Undrar om och när den kommer tillbaks?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar