torsdag 24 oktober 2019

Som ett brev på posten...

Har arbetat i tre dagar.
Sex timmar totalt.
Å nu är jag sjuk.
Ont i halsen, feber, hosta och huvudvärk.
Tror inte jag blivit smittad på förskolan för jag kände av förkylningen redan i helgen.
Men visst är det väl typiskt när man precis börjat jobba?!
Har inte varit förkyld under hela min sjukskrivning och nu när jag börjar jobba så BOOM!
I dag blir det netflix, te och hundmys.
Å jag som skall ut och käka med fina tjejer i morgon :(
Nu måste jag snabbkurera mig.
Mycket c-vitamin och honung.
Kanske skall be Jonny köpa med sig en flaska whiskey när han kommer hem i kväll.
Säger som mamma: Det kanske inte hjälper med alkohol när man är krasslig, men det är mycket roligare att vara sjuk :)
Inte den bästa ideologin att leva efter kanske ....ha ha.
Nu får du önska mig ett snabbt krya på för det här suger ju.
Hatar att vara sjuk.


2 kommentarer: