tisdag 4 februari 2020

En tisdageftermiddag och kväll

Slutade tidigt. Åkte på Återbruket för att köpa glasen som jag inte köpte i går. Kom tillbaks idag men det fanns endast fem kvar. Köpte dem ändå.
Träffade en fd kollega och hennes barnbarn. Trevligt!
Hämtade ut paket på Posten(läs COOP). Det var fyra vinglas från Orrefors. De valde jag som årets julklapp från min arbetsgivare.
Åkte hem och tog hundarna på en motsträvig promenad.
Tittade på en Svensk deckare och virkade mormorsrutor.
Gjorde pizza till middag.
Kollade på Wallander och virkade ännu fler rutor.
Jag är uppe i åttio stycken nu.
Bara resten kvar då.
Tänker mycket på Ludwig, han finns med mig hela tiden. Det är tungt, så jävla tungt. Jag gråter och går vidare, gråter igen. 
Jag vill inte vara med om detta!!!! Orkar snart inte mer, men vad skall jag göra. 
Det är bara att kämpa på.
Gråta, skrika och gå vidare.,,.

Snodde denna från Kerstin i dag. 
Passande bild för hur jag känner just nu.


I morgon är det onsdag och inte kommer jag må bättre då heller.
Har precis knaprat två Propavan så att jag får sova i natt i alla fall.
Det är skönt när sömnen kommer.
GOD NATT!!

2 kommentarer:

  1. Älskade finaste syster...önskade så att jag kunde göra något för dej men vet att inget hjälper. Sorg tar den tid det tar! Vi borde verkligen ses igen....snart! <3

    SvaraRadera