tisdag 11 februari 2020

Tolv timmar

Något står inte helt rätt till.
I natt sov jag som klubbad i 12 timmar!!
Det måste vara den nya medicinen som jag skall ta vid sänggående som gör att jag sover så bekymmersfritt i ETT HALVT DYGN!!
Nog för att jag ville ha hjälp med mina sömnproblem men detta är ju helt crazy.
Sova i tolv timmar för att sedan vakna upp och känna sig bakis.
Jag gör ett försök till ikväll, blir det lika i morgon så kan jag med nästan hel säkerhet skylla på medicinen.
Det är iofs skönt att kunna sova utan att vakna flera gånger på natten, vakna med ångest och bara gråta och gråta, men har man ett jobb att sköta nästa dag så funkar det ju inte att sova sig igenom dygnen heller.
Tar medicinen lite tidigare i kväll och ser om jag somnar som klubbad, ser hur länge jag sover och ser hur jag mår när jag vaknar.
Trodde jag höll på att bli sjuk, men nu vet jag inte längre vad det är för fel med mig.
Hoppas och tror att det är medicinen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar