tisdag 23 juni 2020

1990-06-23

I dag för trettio år sedan gifte vi oss i Brunflo Kyrka, i Jämtland.
Jonny var 24 år och jag skulle fylla om ett par månader.
Vi var gravida med vårt andra barn, Carl.
Middagen och festen hölls i Brunflo Hembygdsgård i Grytan.







Bröllopsvalsen ”Drömmen om Elin”

Far och jag i den jämtländska midnattssolen <3

I dag är vi i Kiruna och skall fira detta med en härlig dag i midnattssolens land.
Det var midnattssol i Jämtland också, då den natten för trettio år sedan, när vi åkte hem från vår bröllopsfest kl 3 på morgonen.
Solen sken och jag var så lycklig.
Lycklig är jag fortfarande. Trots många jobbiga händelser i vårt liv, så verkar vi alltid komma ut på andra sidan tillsammans och något starkare.
Att vi skulle gå skilda vägar har aldrig varit ett alternativ för mig.
Tack älskling för att du är du och tack för de vackra morgongåvorna.







Nu längtar jag efter en hotellfrukost och efter en härlig dag i Kiruna.
Fortsättning följer....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar