torsdag 11 juni 2020

Vardag

Klarar knappt att arbeta en arbetsvecka. Blir helt slut framåt torsdag. Ont i fötterna, ont i benen, ont i ryggen, ont i själen.
I dag när jag kom hem från jobbet vid 19-tiden orkade jag knappt ta ut hundarna på deras kvällsprommis.
Gick runt kvarteret som om jag hade skitit på mig.
Fötterna gör så ont att varje steg bränner som eld.
I dag har jag tagit över 10 000 steg och det är mer än vad mina stackars artrosfötter klarar av.



I kväll har jag så där jävla ont i magen igen också, så som jag hade förra veckan.
Det är inte ofta jag mår bra inte. Alltid är det något som värker någonstans. Det känns som om jag har en kropp som skall sitta på Tant Agda 93.
Ja ja, men nu är det bara en dag kvar på den här veckan och det skall jag väl klara av.
Sedan kommer två sköna dagar i Hållen med lite midsommarförberedelser och goda vänner.
Det ser jag fram emot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar