måndag 20 maj 2013

Si så där

Känner mig lite låg i dag.
Jonny är sjuk och jag håller på att dö i värmen.
Jag måste flytta!
Varje dag tänker jag att jag inte bor där jag vill bo.
Middagen var inte speciellt god heller, även om jag är en mästare på rester :)
Jag plockade ur pastan och mozarellan ur lördagens pastasallad. Det blev väl en två kilo över :)
Detta lade jag i en ugnsäker form.
Jag tog även hand om körsbärstomaterna som låg i pastasalladen och dessa mixade jag och blandade med tacoköttfärsen som låg i frysen.
På pastan/mozarellan lade jag ett lager av vitlökssåsen från i lördags, på såsen lade jag tacoköttfärsen och på allt rev jag färsk parmesanost och så skjuts in i ugnen.
Killarna gillade det men jag har ju alltid svårt att äta min egna mat så jag åt väl bara så där lagom.
Nu sitter jag här i värmen och önskar mig bort.
Jag vill ha ett hus. Jag vill bo i stan. Jag vill vara i husvagnen, jag vill ha en sommarstuga.....
Jag känner mig, som sagt, lite låg i kväll.
Ont i handen har jag också, som pricken över i:t liksom.
Ja, men fuck me då




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar