onsdag 8 maj 2013

Fredag på en onsdag

Det är ju värsta lyxveckorna vi har.
Hur skall man kunna arbeta fem dagar i sträck efter detta? :)
Dessutom så har jag tagit ledigt på fredag så jag jobbar bara i dag och sedan är jag ledig fem dagar.
LYX!
Vi bestämde oss i går att vi inte skulle åka till husvagnen den här helgen eftersom det ändå skall bli skitväder och vi MÅSTE röja här hemma.
Nästa vecka är Jonny borta och nästa lördag skall vi har fest här hemma.
Lite vårstädning skulle verkligen vara på sin plats innan dess.
Men nu fladdrar jag iväg in i framtiden igen.
Här och nu....lugnt och fint!
Så!
Nu är jag tillbaks igen.
Onsdag morgon som känns som en fredag.
Jag stänger i dag och sedan skall jag storhandla med Knut.
Jag kommer väl att dö i soffan innan kvällen är slut men innan jag dör så kanske man skulle göra en god middag.
Förslag någon?
Äsch! Kollade just på SMHI:S väderleksrapport.
Här hemma skall det vara 23 grader och sol i helgen och i Östersund 7 grader och regn :(
Surt, sa räven.
Det är nästan aldrig finväder jag jag åker upp till Jämtland.
Men jag skall få träffa mina vänner och DET värmer mer än några 23 grader och sol minsann.
Nä, nu måste det sättas fart igen. Aldrig någon rast och ro.
Puss på rumpan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar