tisdag 23 maj 2017

Fokus

Nu är vi i Hållen och nu har vi fem sköna dagar framför oss.
Jag, Jonny, Ida och Ludde skall sova, skratta, äta, snickra, plantera, klippa gräs och förhoppningsvis får vi en massa sol på våra bleka kroppar också.
På dessa fem dagar skall vi bara ladda batterierna, tanka energi och må bra, för det har vi bestämt.
Nästa vecka är nästa vecka.
Nu är nu.
CARPE FUCKING DIEM BITCHES!!

Dessutom vann jag en sjukt snygg servis på Facebook i går.
En 60-talsservis från Art Decco.
Den kommer bli skitsnygg till mina köksstolar hemma i stan.
Va?! Tycker du att jag har porslin så att det räcker?
Näää!Inte kan man väl ha för mycket av den varan inte 😜
 



2 kommentarer:

  1. ��godmorgon finaste Maggan��Låter som en bra planering de kommande dagarna, inget ger så mycket glädje och energi som att umgås med barnen och mannen❤️ Ja Maggan, man kan få lite för mycket av allting har jag nog erfarenhet av����supersnygg service, jag vill också ha. Puss och kram till er alla. Vi höres av på telefonen framöver ��❤️����

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kram fina Kicki❤️ (är det någon som kallar dig för det nu för tiden?😊)

      Radera