onsdag 10 maj 2017

Tyck-synd-om...

Jaga tyck-synd-om-poäng!
Ja, det är kanske det en del av er tycker att jag gör när jag skriver om hur jag mår, här på bloggen.
När jag skriver om hur vilsen jag känner mig och när jag skriver om hur jävla ruttet jag mår av att ha ett barn som har cancer.
När jag skriver om hur livet suger just nu och att min enda önskan är att Luddes prover skall fortsätta vara bra och att hans cancer inte, aldrig någonsin, skall komma tillbaks.
Några av er kanske himlar med ögonen och tror att jag skriver för att ni skall tycka synd om mig, för att jag vill ha hela världens uppmärksamhet.
Jag skriver för att jag mår bra av att skriva ner mina känslor, och jag hoppas och tror att de flesta av er som klickat på länken till min blogg är mina vänner och att ni vill mig väl.
Att få ett litet hjärta och kanske en kommentar hjälper faktiskt. Det är läkande att skriva av sig och veta att någon som tycker om mig läser det jag skriver.
Jag känner att du är med mig och att du skickar goda tankar till Ludwig då.
Det är ju frivilligt att läsa min blogg, så läs inte om du mår dåligt.
Ingen mer än jag skulle vilja skriva om glada roliga saker istället för om detta, men just nu är detta det som  mitt liv handlar om och då är det svårt att skriva om något annat.
Kram!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar