måndag 16 september 2019

Tack alla

Tack alla ni som kom på begravningen.
Tacka alla ni som kom till minnesstunden.
Tack alla ni som skickat blommor och kort.
Tack alla ni som följt vår resa på bloggen.
Tack till dig som skickat meddelanden på sms och på messenger.
Tack till dig som ringt för att höra hur jag/vi mår.
Tack du som skickat fina kommentarer och hjärtan.
Tack alla ni som har brytt er fortfarande bryr er om oss.
I bland har jag skickat ett tack eller hjärta tillbaks och ibland har jag inte gjort det.
Detta betyder inte att jag inte bryr mig om alla lika mycket. jag vill inte att
du som inte fått något svar skall tro att det inte betyder något.
Alla betyder jättemycket, men man orkar inte alltid skriva eller ringa tillbaks eller ens svara när du ringer.¨
Det är svårt att förklara hur man mår och ibland lite jobbigt att hela tiden prata om samma sak hela tiden. Vi vet att det är av kärlek och medlidande du frågar, men ta inte illa upp om jag inte alltid svarar i telefonen eller på sms.
Nu har jag och Jonny en ny tid framför oss. Nu skall vi hitta oss själva och varandra igen.
Det kommer nog gå bra, men vi behöver kanske lite tid på oss att vänja oss vid vårt nya liv.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar