söndag 29 september 2019

Långhelg

Vi åkte ut hit till Hållen redan i torsdagskväll.
På fredagseftermiddagen kom Anna och Erik.
Vi åt god mat, badade sista badet för i år och pratade. Vi tänkte spela spel, men vi hann aldrig så långt.

Jag har gjort iordning en Ludderam till hallen uppe.
Fina kort på honom och oss.

Hittade också gamla kort på pojkarna.

Knut fick en lillebror när han bara var 2 år.


Å Calle fick sin lillebror när han var nästan fyra.

Fina kort på fina pojkar. 
Det är svårt att se, svårt att förstå vad som har hänt. Detta kommer ta lång tid att läka känner jag. Att vi inte längre är fem stycken kommer ta lång tid att förstå. Min sorg är så djup att jag aldrig helt kommer att läka igen. Gå vidare försöker jag göra, men så kommer ett minne på Facebook upp, också är man nere i källaren igen.
Detta kom upp idag. Fyra år sedan och ett år innan han blev sjuk.


Vi har också fixat en del i helgen. I går tömde vi ut vattnet i poolen och Jonny klippte gräset. I dag tog jag lite sovmorgon.

Jonny har fixat med avloppsbrunnen och jag har satt ihop en rosenbåge med grind mellan oss och grannarna, så att vi kan gå till varandra utan att behöva gå ut på vägen.
Det var skönt att vara ute i dag. Mulet men ganska varmt ändå.
Hundarna trivs så bra här. Det är roligt att se dem springa och busa.
I morgon jobbar Jonny här och sedan åker vi hem till stan. Om det är bra väder skall jag ge mig ut i skogen och plocka svamp.
Lite rädd för vildsvin är jag, men kantarellerna lockar för mycket.
God kväll önskar jag dig!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar