torsdag 12 september 2019

Tur att man inget vet

Vilken tur att man inte vet vad som komma skall. Vad skönt att tänka tillbaks och endast ångra några få futtiga saker. Jag tycker att du fick en fin barndom av oss och du var en lycklig liten unge. Du var efterlängtat och både graviditet och förlossning var ”en promenad i parken”.  Du var arg och envis, men det betyder ju inte att du inte var lycklig. Dina två bröder tog alltid hand om dig och hjälpte dig när du behövde. Även om du var arg för att du ”aldrig” fick spela tv-spel så visste du att de älskade dig och att de skulle gjort allt för dig om någon kompis varit elak. Det är tur att jag inget visste då, när jag gick där och klappade min fina mage.




2 kommentarer:

  1. Åh Maggan! <3 Jag önskar att allt bara var en ond dröm.....

    SvaraRadera