onsdag 2 december 2020

Advent och Covid

Ja, till slut blev det advent här hemma också.
Har inte riktigt haft orken att gå ner i källaren och hämta upp jullådan, än mindre haft energi att sätta upp grejerna.
Men nu är det mesta gjort. Nu är det bara lilla julgranen kvar, men den fixar jag i kväll.... eller i morgon. Inte någe vidare vinterväder här i Uppsala inte...





...men det var skönt ändå att komma ut en sväng med hundarna i dag. Första promenaden på tio dagar.
I dag mår jag mycket bättre, både snuvan och trycket över bröstet har gett med sig lite.
Det känns skönt. Det är ju lite läskigt att ha astma och Covid samtidigt.
I dag tittar jag på Lyckoviken och dricker pepsi Max, passar precis en sjukling som mig.




Hundarna gillar i allafall att jag är sjuk. Att få ligga i mattes knä hela dagarna har de inget emot.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar