onsdag 9 december 2020

Vad skulle du göra i kväll???

Någon hade skrivit frågan på Facebook.
Vad skulle du göra ikväll om Covid plötsligt var borta och du kunde göra vad du ville?
Jag började nästan att gråta när jag tänkte på saken.
Jag vet precis vad jag skulle göra.
Jag skulle samla min familj och gå på bio, efter filmen skulle jag sätta alla runt bordet och bjuda på en härlig middag. Sedan skulle jag ringa alla som jag känner och fråga om vi skulle träffas på något härligt ställe nere på stan och där skulle vi festa och dansa hela natten som om det inte fanns en morgondag.
Jag skulle krama och pussa de som ville och vi skulle sitta nära nära och viska hemlisar i örat på varandra.
I morgon skulle jag köpa en resa till något varmt land och där skulle jag sedan tillbringa julen vid ett hav med bad och sol.
Vad skulle du göra?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar