söndag 12 augusti 2012

Bästa helgen ever!!

Här kommer bilderna från i går och i dag.
Paketöppning!!

JA!! Precis en sån som jag önskade mig!
En liten mojäng som gör att jag kan göra mina gamla hemvideofilmer digitala,

En rosa Kånken <3

Ludde och Maja på flotten.

Kompisarna Lina och Gabbi.

Aj aj kapten!

Calle försöker få napp...

Lina metar.

Knut likaså.

Maja prövar också fiskelyckan

Ludde fiskar och är snygg samtidigt.

Jag njuter,

Knut och Gabriella

Maja fryser

Kubblaget som vann tre ggr :P

Nu koncentrerar jaaaaaag mig.

Världens lyckligaste pappa och mamma just nu.

Lina & Calle

Maja & Ludwig

Knut och Gabriella

Snyggve!

NÖJD!

Jag undrar hur deras barn kommer att se ut?

Fina.


Vad är det för bär som kommit på Jonnys smultronplanta?

4 kommentarer:

  1. Hur kommer det sig att ALLA bilder jag är med på är jag extremt snygg på? / Ludwig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Därför att du är lik din mamma :) <3

      Radera