söndag 26 augusti 2012

Söndag igen då.

I dag sov jag alldeles för länge men i den här familjen är det ingen som bryr sig för alla sover alltid ännu längre än jag.....än mig....än jag.....äh, eller hur man säger.
Jag har en gedigen att-göra-lista, men jag tar det i min takt.
Calle kom ju hem med buller å bång i går så det står kartonger och möbler lite var stans som skall bort i dag.
Själv skall jag ta itu med tvättehögen de luxe.
Knut och Gabriella kommer hem i eftermiddag och då vankas det surströmming så jag måste handla till det också.
Lite mandelpotatis, mjukt tunnbröd, rödlök, en brännvinsost mm mm.
Oooo,,,,snålvattnet rinner redan på mig.
Tänk att det är så gott med surströmming va?
Jag hade velat ge mig ut i svampskogen i dag men här sovs det fortfarande så om jag ska ut i skogen så får jag bege mig själv och det låter inte lika skoj.
Nu ska jag i allafall glida ur myskläderna och ta mig lite frukost, alltid något.


1 kommentar:

  1. Gott med Surströmming...ja längtar efter att äta det men lär ju få göra det själv...i den här familjen är det bara jag som äter det!

    SvaraRadera