tisdag 28 augusti 2012

Mysig eftermiddag

Slutade tidigt i dag.
Åkte och hälsade på Knut som låg hemma med huvudvärk och feber.
Hämtade Ludde på skolan, åkte till Ikea.
Där handlade vi "bra å ha grejer" till Knut och jag hittade "min" kontorsstol på fyndhörnan.
Den stolen har jag suktat efter ett tag men jag har tyckt att den varit för dyr.
Nu stod den bara där till två tredjedelar av ordinarie pris.
Endast lite smuts på ryggen som gick att torka bort.

Efter det blev det middag på "Donken" och jag har fortfarande 46 kalorier till godo i dag :)
Vilken tur att jag inte vräkte i mig på lunchen då i dag.

När vi käkat klart så handlade vi till Knut på Willy´s.
Nu är jag äntligen hemma och inviger min nya skrivbordstol och här tänker jag sitta på arslet resten av kvällen.

2 kommentarer:

  1. Fin stol...vad heter appen du kör kalorierna genom??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst e stolen snygg :)
      Appen heter shape up.

      Radera