måndag 6 augusti 2012

De va de de...

Nu har man klarat av den första arbetsdagen på den här terminen.
Nu är det bara resten kvar :)
Det var väldigt lugnt på jobbet, lite barn så allt gick i en stilla paze hela dagen.
Jag har lite hemläxa att läsa innan vi åker på studiedagar på torsdag.
Jag lämnade medvetet allt läsande till efter semestern för annars skulle jag inte komma ihåg ett dugg till på torsdag/fredag.
Nu har jag ont i knät igen, precis som det brukar när jag börjar jobba.
Jag hoppas att jag har orken att ta tag i min vikt igen till hösten så att mitt knä inte behöver slita så ont hela dagarna.
Men jag vet ju hur svårt det är att gå ner i vikt så jag ropar inte hej ännu.

Nu ska jag ta och värma mig lite middag.
Vi fick så mycket spagetti och köttfärssås över i går så ikväll behöver vi inte laga mat.
Undrar om Jonny har kollat på senaste avsnittet av Ernst?? eller om vi ska kolla på det nu på Tv4 play.
Det ÄR skönt att vara hemma också, jag måste erkänna det!
Husvagn bra men hemma bäst!

I morgon öppnar jag klockan 06.50 men det ska väl gå bra det med :)
Bara inte telefonen dör som den gjorde i natt.
Jag måste byta batteri på den där jävla telefonen.

Nu ska jag inte göra något mer i dag.
Bara slöa i soffan efter min första arbetsdag.
Ja, de va de de...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar