onsdag 8 augusti 2012

Jobba å handla å packa

I dag kommer alla kollegor tillbaks från semestern, det ska bli roligt att få träffa alla igen.
Tro det eller ej, men jag har faktiskt saknat er :)
I dag stänger jag och efter det skall vi åka och handla till "min" grillfest som vi skall ha ute i husvagnen på lördag.
Jag har inte skrivit någon lista men jag har en radda med grejer i huvudet, det blir nog inte så krångligt.
Man har ju fixat fest förut ;)
När jag/vi har handlat så är det bara att bege sig hem för att packa inför studiedagarna i morgon och på fredag.
Det blir nog inte heller så svårt.
Två dagar på konferens kan inte vara så svårt att packa till.
Dagens problem är väl vad jag skall ta på mig idag?
Det står att det är 13 grader och regn på väderprognosen men just nu skiner solen och det ser härligt ut.
Man kan ju inte gå och frysa men jag hatar än värre att svettas på jobbet.
Allt blir så fuktigt och kletigt och min "tantålder" gör ju inte saken bättre.
Då fryser jag hellre....eller inte...
De e mycke me de jordiska.

Trevlig onsdag på re!!

1 kommentar:

  1. Vi hade sol när jag klev upp....men nu är det molnigt. Men idag spelar inte vädret någon roll....jag är hemma och är sjuk!

    SvaraRadera