torsdag 30 augusti 2012

Nya kläder

Jag undrar om min man har tid (läs lust) att hänga med mig på en shoppingtur i dag efter jobbet.
Jag skulle behöva (läs vilja) ha lite nya paltor att ta på mig på lördag när jag ska på 50 årsfest.
Mina kläder är så tråkiga (läs för små), och jag har haft dem på så många fester (läs två).
Det behöver inte vara något super duper fint för det blir typ en logfest.
Men lite fin vill man ju vara ändå.
Ååå, kolla vilka mysjeans!
Me like...

Den här klänningen var väl snygg med svarta strumpor till och svarta skor?
Ja, vi får se. Något snyggt skall jag väl hitta som passar mig.



2 kommentarer:

  1. Jätte fint....jag ska på 50 års kalas snart och skulle verkligen behöva förnya min garderob!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äh! Jag åkte aldrig upp på Gränby. Känns inge skoj att köpa kläder nu när jag ska gå ner i vikt....igen :P
      Jag hittar väl nån gammal trasa att dra på mig.

      Radera