söndag 19 augusti 2012

Söndagen kom fort

Gårdagens kräftskiva var en skojig tillställning.
Tänk er att få äta så många svenska, färska kräftor man vill.
När faten är tomma så fylls de bara på om och om igen.
LYX!
I dag mår man vä lite som man förtjänar, antar jag.
Det blev ju både en och två snapsar i går, men över lag mår jag bra.
I dag bär det av hemmet igen och i morgon börjar en ny arbetsvecka.
Den här veckan bjuder inte på något speciellt.
Jag hoppas att jag får ork att röja lite där hemma efter jobbet.
Calle flyttar ju hem på lördag så hans nya rum måste ställas iordning.
Det rummet har fått bli lite av ett förråd sedan Knut flyttade. Det står pant och allt möjligt bröte där inne som måste bort tills på lördag.
Jag tror inte att Jonny ska åka bort någonstans till veckan heller så då får vi väl hjälpas åt med rummet.
Tyvärr så blev det inga bilder från kräftskivan för jag glömde helt enkelt att fota.
Så kan det gå när inte haspen är på.
Jag undrar om man skall ge sig ut och leta lite kantareller innan vi åker hem? DET låter väl som en bra ide'.
Go'' morron förresten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar