onsdag 3 juli 2013

Att säga att jag är på dåligt humör är att ljuga.


Känner mig på ett uruselt humör.
Det enda jag vill säga är att jag längtar efter semester, men det kan jag ju inte tjöta om i ENOCHENHALV vecka till.
Solen skiner.
Fine!
På fredag kommer min Nina till mig i husvagnen och det kommer att bli AWESOME!
Tre dagar med sol och bad och grill och vin.
HÄRLIGT!
Det är bara den tanken som får mig på liiiite bättre humör i dag, tror jag.
Det är tunga dagar på förskolan de här veckorna innan sommarstädet kommer.
Det är mycket att tänka på, mycket att rensa och plocka ihop.
Min hjärna känns som ett russin.
När alarmet ringer på mornarna så känns det som om jag vill döda någon.
På jobbet är jag sur och irriterad mot mina kollegor.
Usch! vad jag är hemsk.
Jag måste skärpa mig i dag.
Vara glad och trevlig.
Inte deras fel att jag har ont i hela halva kroppen och att jag känner mig urlakad som en gammal disktrasa.
Knät värker, armen värker, tummen värker och jag har problem med ischias hela nätterna.
Jag har fått låna en Tempurmadrass och den hjälper faktiskt mot min onda rygg men den har förvärrat min ischias.
Pest eller kolera?
Sa jag att jag längtar efter semester?
Men först och främst till en rolig helg men goda vänner.
Och ALLRA först två arbetsdagar till.
(ja, för jag har semester på fredag. FÖR TÄNK...)
Sudda sudda sudda sudda bort min sura min.
Munnen den skall skratta å va gla´
Munnen den skall sjunga trallala.
Munnen har jag fått för jag skall tralla.
Sudda sudda bort min sura min.



1 kommentar: