tisdag 23 juli 2013

Jamtlad Jamtland jamt å ständut!!


I morgonbitti åker vi upp till Jämtland för att gå på Boltonfest, fira Emil och sedan Storsjöyra.
Boltonfesten är Nisses påhitt och det innebär att man skall klä sig fint i kostym och klänning, dricka finöl/vin/champange och lyssna på Michael Bolton hela kvällen.
Känner man Nisse så förstår man att detta är humor :)
På torsdag är vi bjudna hem till Nina och Tony på middag och sedan är det två dagar med yra och krogstråk.
Kul!
Hoppas att jag springer på många gamla vänner nu när jag äntligen är i stan.
Hör gärna av dig om du vill träffas.
Jag hoppas att jag hinner ta en tur med bilen också. Åka runt och titta lite på hembygden.
Man blir nostalgisk när man kommer hem. Så är det!

P.S I morgon är det precis 26 år sedan jag och Jonny träffades på Garden.
Det var då torsdagen före Yran.
TJUGOSEX ÅR SEDAN!!!! (skjut mig)






1 kommentar: