onsdag 10 juli 2013

Läskigt med nyheter

Jag blir bara ledsen och deprimerad när jag startar dagen med att läsa lite nyheter.
I dag läser jag om mord och olyckor.
En man som drunknat, någon som skjutit mot en skola, mordbrand och det värsta av allt, de två små syskonen som skall utvisas trots att det bott hela sitt liv i Sverige och deras biologiska föräldrar inte kan ta hand om dem.
Jag kan inte läsa, blir bara ledsen och arg.
Regnar gör det i dag också.
Tretton grader och regn.
Å ont i magen har jag.
Det sticker och kör i hela vänstersidan på magen.
Ingen bra start på den här onsdagen inte.
Eländes elände.
Längtar jag efter semester kanske?
- Ja, det gör jag.
Varenda fiber i min kropp längtar.

" Sol, vind och vatten. Höga berg och djupa haaaav. DET är mina drömmar vävda av."

Måste köpa ny bikini också, den svart/vita har gjort sitt nu märkte jag i helgen som var. Tyget har mist sin elasticitet så jag håller på att tappa brallorna när jag badar.
Men det är lite som att trolla med knäna när jag skall ut och leta efter en bikini eller en svart BH utan spetsar går också bra.
Det finns inte i min storlek. Ingenstans.
*suck*

GOD MORGON!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar