måndag 8 juli 2013

One down four to go

Snart är måndagen gjord.
Så är det bara fyra dagar kvar då.
Det var roligt att vara på en annan förskola i dag.
Jag fick fullt av idéer på hur och vad man kan göra med barnen.
Bla så hade de gjort en nappmobil, en sån där grej som hänger i taket full med gamla nappar.
Den så jättefrän ut och ungarna älskade den.
Jag såg vad man kan göra med bokstäver och siffror, hur man dokumenterar på en bra sätt. Inte för att jag inte kan det sedan förut, men det här var på en massa andra bra sätt.
Roligt och idérikt att vara besökare på någon annan förskola.
Jag blir sugen på att bara riva ut hela vår avdelning och starta om från ruta ett.
Jag får en ny, ung kollega till hösten hon kanske också kan hjälpa till att inspirera och sätta fart på en gammal kärring som mig :)
Men nu får det vara färdigsnackat om jobbet för nu vill jag bara ha semester.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar