tisdag 17 juni 2014

Det är väl bara att fortsätta som vanligt.

Det tunga beskedet i går gör ingen skillnad i dag. Vardagen fortsätter som vanligt ett tag till.
Upp i ottan, gå till arbetet, räkna points.
Enligt min våg så har jag gått upp tre kilo den här semesterveckan, men jag tror inte på det. Nog för att det blev lite mer kalorier än vanligt men inte SÅ många.
Jag tror det är dags för tjejvecka så jag väntar med att väga mig några dagar. Jag räknar på som vanligt så ordnar det sig nog.
Ska på mammografi i dag. Det är inte så skönt att platta i hop tuttarna i en mangel, men det är bra att göra det. Skönt att få besked att det inte finns något "ont" där inne.
Annars är det väl bara en vanlig tisdag, som sagt.
Allt fortsätter som vanligt.
Jorden snurrar och humlorna surrar.
Det skall tydligen bli sol på midsommar ändå. Kallt men sol. Bättre än regn.
Jag skall handla lite midsommarmat i dag. Tänkte grava egen lax och ta med mig till buffén på Stenskär.
Hittade ett recept på rose´peppargravad lax med dillcréme i ICA:s tiding. Det låter väl gott?
Nu skall jag hänga tvätt borsta lilla tanden.
Gröt inmundigar jag på arbetet i dag. Det går inte att äta före klocka sex på morgonen.
Vi ses vid horisonten.
Det bidde en trött selfie i dag.
God morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar