torsdag 26 juni 2014

SOL!!

Sol i dag, vilken skillnad.
Lättare att kliva upp, gladare i sinnet. Allt blir lättare med lite sol.
Jag tänker på mina killar som är på Bråvalla-festivalen. Jag undrar hur varmt och skönt de har haft det i natt jag. Svinkallt antagligen.
Skönt att de är vuxna nu och att jag inte behöver bry mig, men det gör jag ju i alla fall :)
I kväll skall jag packa till Hållen för vi äker i morgon. Längtar!
Längtar efter mitt hus, skulle vilja flytta ut dit nu. Synd att det är lite för långt för att pendla.

Mitt knä är inte bra. har börjat halta igen. Vet inte om det är måndagens promenad i Stockholm eller om det är kortisonsprutan som slutat verka?
Det är ju snart tre månader sedan jag fick min första spruta i knät.
Borde kanske ringa en läkare och höra hur jag skall göra. Det blir ingen skojig semester om jag inte kan röra mig.
Jonny tycker att jag skall sjukskriva mig men jag vet inte jag. Det känns inte ok när man sätter kollegor på pottkanten, inga pengar i plånboken och dessutom så måste man ju ringa till en doktor, som är den största skräcken jag har här i världen.
Kan man ha något som heter läkarfobi, så har jag det.
Nu skall jag glida i min sommarklänning och dra till arbetet.



1 kommentar: