fredag 17 oktober 2014

Hur många points finns det i en pizza?

I appen står det allt mellan 5-43, så det var inget att lita på.
Skit samma förresten för nu är det gjort och min mage har fått lida hela natten.
Jag har vaknat flera gånger av att min mage höll på att sprängas.
Uppblåst?
Ja, det är bara förnamnet.
Tur att jag varit ensam i sovrummet i natt, så kan man säga.
Tur för Jonny alltså.
Nä, nu blir det inga fler snedsteg på ett tag.
Tårta ena dagen och pizza andra.
Hur skall man kunna gå ner i vikt på det sättet?
Det var PRECIS detta jag skrev om i lördags. Att man blir kaxig och tror att man klarar allt.
Nu blir det två lugna och mättande dagar i Hållen och sedan måste jag planera nästa vecka.
Detta är vad som händer när man inte planerar sin mat.
Ja ja! Inget att böla över nu. Nu är det gjort och dåligt samvete väger minst  ett kilo.

I dag är det fredag. Stängningsfredag, men sedan bär det iväg till Hållen.
En lugn helg med mycket pyssel och tv.
I kväll vill jag se Hellenius hörna med prinsen och i morgon börjar Så mycket bättre.
Jag skall cykla och promenera bort den här pizzan som ligger och dallrar och så skall jag läsa.
Låter som en najs helg i antågande.
Allt handlar om helgerna :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar