onsdag 22 oktober 2014

Vilket hjärnsläpp

Har glömt bort att blogga i dag!
Första gången på alla dessa år, tror jag.
Jag var nog lite mosig när jag klev upp vid fem-tiden i morse och sedan har dagen gått i ett flygande fläng.
Hade föräldramöte i kväll och när jag kom hem där ifrån så har jag suttit på Fejjan och budat på en soffa.
Som jag sedan vann budgivningen på.
Nu skall jag bara fixa så att vi kan hämta den också. Nästa torsdag blir det nog. Vi måste hyra släp och fixa. Det passar bra eftersom vi INTE skall åka till Hållen nästa helg. Då kan jag vara hemma i stan och göra fint istället.
Den får duga tills vi flyttar och köper en helt ny soffa.

Köpte biljetter till KROM i dag.
Rock´n Roll nästa lördag på Göteborgs nation.
Det var längesedan det var party så nu är det väl på tiden då. Man kan ju inte mögla på landet varje helg.....?
Eller så kan man det ;)

Nu skall jag svinga mig på puten så att ejderdunen yr, som min kära far skulle ha sagt.
God Natt så hörs vi i morgon.
Jag LÅÅÅÅÅVAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar