fredag 3 oktober 2014

Dansa, dansa! Sväva som på moln...

Äntligen är jag nu under den"magiska" gränsen.
Under 90 kg.
Det kommer jag inte ihåg när jag var sist.
Det är nog 10 år sedan.
I morse när jag vägde mig på min våg i bara underkläderna så visade vågen 90,2.
Sedan skall två kilo bort eftersom min våg här hemma väger bra precis två kilo för mycket.
Tada!!! 88,2 kg utan kläder.
Då borde jag klara mig under 90-sträcket även med kläder om jag skull väga mig på VV i dag.
Jag är bäst, jag är awesome. 
Nu gäller det bara att inte sväva ut på semestern nästa vecka. Men det är ingen risk för jag älskar denna framgång som jag gör med mig själv.
I'm happy!
Ingenting kan stoppa mig nu. Jag är taggad till tänderna.
Åsså är det fredag också. Vilken lycka! 
Om 10 timmar sitter vi i bilen på väg till Hållen på höstsemester.
Good mooorning!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar