måndag 20 oktober 2014

Kuckelikuuu!!

Uppe med tuppen.
Uppe före tuppen t om.
Trött?
Ja!
Men nu kör vi ännu en måndag.
Lite trött efter att ha suttit uppe och kollat på Hypnotisören i går kväll.
Men man piggnar väl till snart efter ett par koppar kaffe.

Ny vecka och nya möjligheter.
I dag händer väl inget, hoppas jag.
I morgon är det dags för Viktväktarna igen. Det skall bli spännande!
Onsdag är det föräldramöte på jobbet och på torsdag skall det handlas till helgen igen.
Dagarna de går och går, efter varandra...

Vi har fått möss huset så nu skall de döden dö.
Köpte musfällor i går.
Hörde precis hur de knaprar i ett av köksskåpen. Äckliga djur!

Nä, här får jag inte sitta och lata mig.
Sätt lite fart på döfläsket nu, Maggan!
De e måndag!!!! Usch!
Men det är lika bra att få den överstökad.
Kom igen nu!
God Morgon!

P.S Jag tycker att det är läskigt med Ebola. Får ångest när jag hör på nyheterna. Här har man gått och varit skraj för cancer hela livet, så skall man kola i Ebola. Inte sjysst!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar