tisdag 8 september 2015

Glada nyheter

I går fick jag svar från ortopeden på Idrottsskadecentrum.
Han som jobbar i Ystad.
Han kommer till Uppsala på lördag och han kan träffa mig kl 18.00.
Jag skall bara ta med mig utlåtandet från min senaste röntgen och dyka upp på hans mottagning.
Det går bra nu, kompis det går bra nu!
Enligt han som jag pratade med i telefonen så går det betydligt fortare att gå den här vägen än genom Ackis.
Håll nu tummarna för mig på lördag att han vill ta sig under sina vingar och operera mig.
Sitter precis och kollar på Nyhetsmorgon där Dr Mikael visade bilder från sin knäoperation. Vet inte om det var en jättebra idé eftersom jag svimmar när jag ser en droppe blod.
Tanken på att de skall såga av mitt ben, flytta bort min knäskål och knacka bort stora bitar från mitt knä gör att hela rummet snurrar.
Men alternativet är att ha så här ont, och detta är inget alternativ, så det är bara att hoppas på att någon vill göra en operation på mig.
Fast jag vill inte, fast jag vill......vill inte....vill....
Ja, du förstår ju hur jag mår och hur rädd jag är.
Försöker tänka att det blir bra med en operation.
Yeah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar