torsdag 24 september 2015

Min och andras verklighet.

Redan torsdag!?
Ja, tro det eller ej, men dagarna går faktiskt ganska fort ändå.
Trots att jag bara går hemma och drar benen efter mig, so to speak :)
I dag skall min man jobba hemma så då måste jag dras med honom hela dagen ....hehe...nä, det blir ju mysigt. Då kan vi luncha ihop han och jag.
Jag skall tona håret i dag och förbereda för lite gäster till lunch i morgon.
Vad skall jag bjuda på då då?
Jag får leta reda på något mumsigt recept.
Jag tror jag skippar cyklingen i dag, i alla fall  skippar jag att cykla i en mil. Det är lite tufft för mitt knä att cykla så långt. Det kanske blir en runda i Årsta, om det slutar regna :)
Ett par avsnitt av Grey´s går väl att avverka och så ett par timmar med målarboken så är den här torsdagen snart till ända.
Nu skall jag läsa de  hemska nyheterna som bara får ig att må piss.

JO! en sak till.
Knuts kompis Lucio Firpo och hans bröder åker till Lesbos i dag för att hjälpa flyktingar.
Om du vill stödja deras insats så kan du swischa pengar till dem på det här numret: 0763165534.
De var på P3 verkligheten i går.

Klicka på bilden för att lyssna på hela programmet!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar