måndag 28 september 2015

Today....

...i don't fel like doing anyting.
Vaknade tidigt av att mitt knä ville kliva ur sängen utan mig.
Upp och ta två alvedon.
Låg i sängen och spelade candy crush soda en stund.
Sedan kaffe och macka framför tv:n.
Fyra timmar senare sitter jag fortfarande framför dumburken och kollar mitt fjärde eller femte avsnitt av Grey's.
Jag har i allafall kommit ur morgonrocken men jag har inte borstat tänderna ännu.
Sängen är fortfarande obäddad och disken står i diskhon.
I dag orkar jag inte ens försöka må lite bra.
I dag vill jag bara att det skall bli kväll så att jag får lägga mig igen.
Jag har målat naglarna tre gånger nu på morgonen. Målat, tagit bort färgen, målat med ny färg, tagit bort osv...
Jag har inget liv, jag vet.
Samtidigt är det flyktingkatastrof och krig i världen och här sitter jag och tycker synd om mig själv.
Skäms på mig!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar