onsdag 21 oktober 2015

Tur som en tokig!

Kom på i dag att jag ville klippa mig och vara snygg när vi skall gå ut på fredag.
Min frissa är liksom den upptagna typen.
Har man tur får man en tid inom den närmsta månaden.
Det vill säga OM MAN HAR TUR...
Jag vill ju också vara snygg när vi åker upp till Östersund nästa fredag men eftersom jag hade haft NOLL framförhållning var det inte inte ens att hoppas på.
Gick ut på frissans hemsida och kollade in online bokningen innan jag tänkte ringa och tjata, SNÄLLA! SNÄLLA! SNÄLLA!
Som Caroline af Ugglas, skulle ha gjort.
Men jag behövde inte tjata för det fanns en tid till mig i morgon kl 13.00.
Tur som en tokig alltså.
Det skall bli så skönt att klippa sig igen, så skönt att få fin färg och kanske om jag har tur så plockar hon mina ögonbryn också.
DET är en fördel med att inte jobba.
Att jag har all tid i världen att göra andra saker. tex klippa mig på den tid som är ledig. Den enda lediga tiden på flera veckor.
Tur!
Jag är så lycklig, jag är så lyyyycklig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar