torsdag 22 oktober 2015

Upp och ner

I förrgår tog jag mig knappt ur sängen.
I går gick jag nästan utan att halta.
I dag är det en dålig dag igen.
Det finns ingen förklaring till varför det ibland är bra och ibland dåligt.
Jag ser inget mönster, kan inte följa en röd tråd.
Det är frustrerande.
I dag skall jag i alla fall få klippa mig och det känns härligt!
Skönt att bli fin i håret.
Jag skulle vilja ha något snyggt, svart att ha till mina svart jeans när vi skall på hårdrocksklubb i morgon, men jag vet inte om jag kan gå i affärer i dag?
Hade jag haft lite mer framförhållning så kunde jag ha skickat efter något snyggt i någon nätbutik, men eftersom jag inte riktigt har den kollen nu för tiden så har jag inte gjort det.
Jag skulle kunna kolla på nätet och sedan skicka upp Jonny på Gränby och handla, men jag vet inte om jag skulle bli så populär då?
Handla kvinnokläder står väl inte på hans önskelista direkt.
Men man kan ju alltid försöka blinka med sina rådjursögon och säga snäääälla!
Eller så pekar jag med hela handen.....

Nä!
Det löser sig väl, i värsta fall får jag ta nån gammal trasa. Knappast någon som bryr sig om vad jag har på mig.
Kram till dig och jag önskar dig en bra torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar